Kucukmelegimmm Az once kasıklarıma inanılmaz bir kramp girdi karnım sertleşti adet ağrısı gibi ama 10 kat fazlasıydı sanki yarim saat arayla 2 kez oldu doğum belirtisimi kızlar karnımda ara ara batıyor gibi 37+3 üz
Cicek_1 Bende 37+3 üm kramp var bugün yuruyemiyorum yatamıyorum dünde vajinama baskı hissettim sürekli tuvalet ihtiyacı var çok halsizim bende beklemedeyim 🤷