Esrazoan kasılmaları doğum yaklaştıkça artıyormuş ben doktoruma kasılma hissetmiyorum demiştim ama karnım çok sertti üşüttüğüm için öyle sanıyordum halbuki o karındaki sertleşmeler kasılma olabiliyormuş herkes hissedemeyebiliyor benm ntsye bağlıyken de birşey hissetmemiştim ebe sistematik olarak sancı var demişti😊Kendinizi çok yormayın zaman daraldıkça daha fazla hissettirir eminim