Kızlar çok utanarak soruyorum ama çok merak ettim, sabah kalktığımda çok farklı bir akıntım oldu çok yoğun kıvamda ama tamamen şeffaftı, bir defalıktır dedim ama az önce tekrar aynı şekilde geldi 39 haftalık hamileyim nedir bu acaba fikri olan var mı? Nişan desem kan veya pembelik hiç yok