Merhaba herkese.Kızlar ben elendim galiba bu ayda olmayacak sanki bat 15 haziran adete yakın hep şişkinlik olur vucudumda şimdide öyle ve sivilce olur yüzde hafif yüne öyle oldu sanki olmayacak oysa nasıl heveslenmişdim kasık ağrılarım vardı baya dedim bu ay kesin olur ama sanki olmayacak sabahda kalkınca boynum tutulmuşdu adete yakın hep öyle olur üzgünüm çok😓😔