meltemmmxx Merhabaa kızlarr ya ben yüzükoyu yatmadan imkansiz uyuyamam çok zorlaniyorum sağ sol veya tavana bakarak asla uyuyamam yani 10 haftalık hamileym acaba birsorun olurmu yüzükoyu yatsammm doya doyaaaa🤭🤭❤️❤️😭😭😭😭😭siz nasil yatiyorsunuz haftaniz kaç
Aysee1123 meltemmmxx 20+2 yim göbeğimde çok çıkmadığı için istediğim gibi yatıyorum ben ya halen. Daha çok sola yatmaya dikkat ediyorum tabi ama bende genelde yüz üstü yatarım ☺️
Youngmotherr meltemmmxx göbeğiniz çıkana kadar o pozisyonda yatabilirsiniz ama kendinizi sola yatmaya alıştırın 🧡 ben de yapabilsem yatıcam ama kocaman göbekten yatamıyorum maalesef 😂
Prensesannesi14 meltemmmxx 34+6 haftaligim sırt üstü iyi değil bebek için bu dönemde yüz üstü zaten imkansız karnımdan dolayi sağa sola uyumaktan kulaklarımin ağrısıyla uyanıyorum daha doğrusu uyumuyorum bile uykular gittiiiii gitttiiiiiii gittiiiiii gitttiiiiiiiii geç uyuyorum erken uyanıyorum sabaha kadar beşyüz kere kalkiorum uykusuzluktan gözlerim açılmıyor ama rahar değilim artık 😑😑
19151992 Bende 12 haftalığım hep yüzüstü yatıyorum başka türlü asla uyuyamıyorum. Henüz küçük olduğu için bi zararı olmaz diye düşünüyorum 😋
Derininannesi32 meltemmmxx karnınız iyice belirgin olana kadar yatmanızda bir sakınca olmaz minik suan bende bir sorun olmadı
Gkee meltemmmxx ya sağıma ya soluma yatabiliyorum 33. Haftamdayım ilk haftalarımda yatabiliyordum istediğim gibi ama şuan olmuyor maalesef
Rwerdst meltemmmxx normalde hep sağa ya da yüzüstü yatarım. 33 teyim şuan😂 istesemde sol taraf dışında yatamıyorum☺️ göbeğim çıkınca başta zorlanırım falan diyordum da yok aşko hamilelik öyle bişi ki rahat pozisyonu bulunca uyuya kalıyorsun 😂 yatabildiğin kadar yat bu arada. Zaten sonrasında vücudun nerede rahatsa o pozisyonds yatıyorsun😂
Jale92 meltemmmxx 23 haftalık hala uykuya dalıncaya kadar yarı yüzüstü yatarım. Sonra dönüyorum mecbur. Ama küçükken full yatardlm yani. Ne sakıncası olacak.
iclaaall13 Göbek çıkana kadar yatmak kolayda çıktıktan sonra ister istemez yüzüstü yatamıyosun zaten 😂 şu an uykular haram saat başı kalkıyorum resmen
Bebisannneessi meltemmmxx göbeğin çıkmadığı sürece yatabilirsin bence, bende öyle yatmayı severim 20 haftalıgım göbeğim çok çıkmadığı için yatıyorum ama ufaklık hareketleniyor rahatsız olduğu için yine yatamıyoruz bazen
Bathy21 17-18 haftalara kadar yüzüstü yattım 23e kadarda bazen yüzüstü bazen sırtüstü ama son 2 haftadır ya sağa ya sola yatmak zorunda kaldım sağa yattığım zamanda bi süre sonra pıt pıt vuruyor sola dönüyorum.
ikbalk meltemmmxx hayatım boyunca hep yüzüstü uyumuştum oysaki ben de 😂 karnın çıkmaya başladıkça yatamıyosun ve bianda alışıveriyosun sırtüstü, sağ-sol uyumaya 🙈 şimdi uyuyabildiğin kadar uyu yüzüstü :)
Hizligonzales meltemmmxx bende sizin gibiyim normalde ama malesef karin buyudukten sonra istesende yatamiosun ilk gebeligimde basindan beri hep sag sol yatmaya ozen gosterdim ve uzun sure uyku problemi yasadim. Bundada 16.haftaya kadar falan yuzustu yattim ama artik imkansiz yatamiyorum gece bazen farketmeden donuyorum karnimin acisiyla uyaniyorum
karanmom meltemmmxx ben 19haftalığım sola doğru yatıp hafif yüz üstü yatiom yayiliom😂öyle güzel yat bbisi olmaz