cagla9094 Bende çok araştırdım sağlığı açısından reflüyü tercih ettim özellikle kusan bebek olursa ki inşallah olmaz 🙂 Rahatlık oluyormuş çevremde kullananlar memnundu hep.. Yataşınkini dolap uygulamasından aldım kullanamayanlar ya da çok az kullanılmış olanlar var sıfırına o kadar para vermeye gerek yok. Düşünürseniz aklınızda olsun, yarı fiyatındanda uyguna almıştım ben. Babynestlerinde reflü şeklinde olanlarıda var bu arada ikisi arasında kaldıysan eğer öylede tercih edilebilir. Ama memnuniyetini bilmiyorum.