bastet Ahmetinnannesi bebege coook kilo aldırıyo ona göre sınırlayarak icin ben kefir cok severim sürekli icerim bebegim cok tombis doktor sisko diyo cocuuma hahahahha
Kbr45 Ahmetinnannesi içeriğini okuyarak kefir almanı tavsiye ederim, meyveli kefirlerden uzak durmalısın canım tercih edeceğin sade kefirler olabilir. (:
Babyykmz Ahmetinnannesi bende iciyorum fakat gebelik okulunda doktorlar pastorize kefirin hic bir yarari yok icerisinde ne oldugu belli degil kendiniz yaparsaniz yararli dediler
Ahmetinnannesi bastet çok fazla içmiyorum yani 2 3 günde bir bardak o da tabi aldığım zaman sürekli almiyorum. Annesine benzerse tombiş olur zaten 😂
Jale92 Benim doktorum kendisi söyledi kefir iç diye. Ama ben dogal hangisi bulamadım. Normalde çok sevmem zaten, ama faydası oldugu için tüketirim
Kbr45 Ahmetinnannesi evet bende altınyıldız aldım meyve ezmeyi deneyeceğim çok teşekkür ederim bilgin içinnn