Sinemtepe5802 aslında genetikle alakalı ben doktorumunda önerisiyle 3. Ayımdan itibaren dalin bebek yağıyla sabah akşam namelendirdim ona ragmen 30. Haftama girdğim gibi her yerim çatır çatır çatladı kızarık şuan göbeğin alt kısımlarından yukarı doğru çoğaldı yan taraflarıma kadar . İki gün öncede üst bacaklarıma atmaya başladı malesef bi defa caltadı mı çatlıyor ve geçmiyo . Doktorumda ne yaparsan yap genetikte varsa çatlar demişti . Şuan 34 haftalık olucam 1 haftadır hinistan cevizi yagı kullanmaya başladım hiç değilse daha fazla çatlamasını engeller ve kızarıkları küçültür inş . Bizim bebiş biraz tombiş diye ağırlık yapıyor bacaklarıma . Oralarda çatlamaya başladı baskı artınca . Bu arada 34+3 olduk 14 kilo aldım şimdiye kadar . Kiloyla alakası yok bncede bebişle alakalı