merveeda bende olmustu ilaç kullanıyordum alerji yapmış meğerse karaciğer enzimlerim tavan yapmıştı benimkide çok kaşınıyordu alerji filan olmus olabilir misin acaba bide bende gebelik kolestazından şüphelenmişlerdi 18. haftamdaydım baya erken bi haftaydı ama yine de ihmal etmediler baktırdım yani şükür birsey çıkmadı bi doktoruna görün derim özellikle de akşamları kasıntı oluyorsa