Benim daha önce düşüğüm ve dış gebeliğim oldu doktor öğrendiğiniz ilk hafta iğne verdi hergün sonra da fitile başladık haftada bir iğne dedi 2 gündür benimde lekelenmem geliyo hatta dün gittim ilaçlardan olabilir dedi ekstra kan sulandırıcı iğne vs kullanıyorum bebekte sorun yok dedi ve gelirken kasık ağrısıda oluyo haftada bir demesine rağmen bugün bitane daha iğne yaptıracağım inşallah devam etmez benide çok korkutuyo