14 hafta benim de insllah sağlıkla iki kız geliyor. Bulantılarım geçmedi daha çok halsizim ve hareketlerim şimdiden yavaşladı.cok fazla şişip ödem olmaktan korkuyorum erken doğum riski hep aklımın bir köşesinde.allahim sağ sağlım kucağımıza almayı nasip insalalh .birde size bir sorum olacak ikiz alışverişi nasıl oluyor yani anakucagini felan herşeyi iki tane almaya gerek varmı gerçekten