Tugce_gokalp hemen hemen aynı şeyi yaşıyorum ama benim ilk kanamam 11+4 de oldu, yoğun bir kanamaydı tek sefer oldu acile gittiğimizde bebek sağlıklıydı. Alttan muayene de edip baktılar çok kanama birikmişti temizlediler. İki gün sonra kendi doktoruna da bir görün dediler ve progestana başladım. Dediklerini yaptım doktora gittiğimde kanama alanı başladığını dedi doktorum. Bir hafta sonra kontrol dedi, bu hafta içi gittiğimde kanama alanının büyüdüğünü söyledi ve progestanı artırdı, öncesinde de dediği gibi yat kalkma stresten uzak dur falan dedi. Ama iki yaşında bir çocuğum varken de yatmak pek mümkün olmuyor. Yeniden kanama olursa bekleme gel , yoksa iki hafta sonra kontrol dedi. Kanamanın plesentaya ulaşmaması için progestan kullanıyorum, kanama büyümeye devam ederse plesentaya ulaşır dedi doktor ki bu da zaten en kötüsü. Şuan 13+4 deyim, 15+3 de kontrole gidicem. Bakalım ne olacak. Ne düşüneceğimi bilmiyorum ilk hamilelikte hiç böyle bir şey yaşamadım. Korkuyorum da açıkçası öyle bekliyorum. Sana da çok geçmiş olsun inşallah bu süreç geçer ve sağlıkla sonuçlanır her şey