CeydaBarak Çok şükür sıra geldi banaa. Evet kızlar öncelikle doğum hikayemi yazmadan sizlere Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin dileklerimle başlıycam çünkü ben daha kucağıma alamadım bebeğimi.... Pazartesi gününe biraz ağrılı bir sabahla başladm hastane randevum vardı. Dün gece de eşimle küçük bi tartışma sonucu uyudum ağrım sinir den sanıyodum. Neyse sabah tabiki ben eşime tripliydim ama o hiç bişy olmamış gibi öptü sarıldı gönlümü alıp Hadi kızımızı görmeye gidelim surat asmada bizi mutlu görsün dedi ve keyfimi yerine getirdim tabiki. Hastaneye gidip sıra beklerken ağrımın faxlalaştığını hissettim. Neyse sıra geldi ultrasona baktık Dr bebek pozisyonunu almış dedi tabi heyecan bastı beni. Nst çekip alttan muayne edicez deyince aklım gitti. Korkudan mı heyecandan mı bilmiyorum ama o an ağrılarımı unuttum ama Nst de güzel güzel sancılar çıkıyo tabi. Alttan muayne de de 2cm açılmam vardı. Dr yanına gittik ve bana evet Ceyda anne olmaya hazırlan seni doğurtturuyoruz dedi tabi ben hiç bekliyorum daha. 37.haftadayım ilk kez ağrı hissetniştim. Tabi oda geçmişti. Ye iç gez toz bol bol yürü saat 3 te gel bidaha bakalım dedi öylede yaptım. 3 te gittim tekrar benim açılmam olmuş 4cm. Hemen yatış verdi. Odama çıktım hiç korkum yok sancım yok sadece endişeliyim nolcak diye. Neyse o geceyi sıfır sancılar geçirdim sabah 6da bi Nst daha çektik sancısı var ama Bende tık yok. Doğumhaneye gidip açılmana bakcaz dedi. Tabi sadece muayene olcaktım. Çatala çıktım açılmam hala 4cm dedi hemşire. Ama kalkma Dr birazda gelip bide o baksın dedi tabi bu esnada Nst ye bağladım baya baya sancı var ama bende his yok. Dr geldi ve oda baktı oooo süper açılma 6 olmuş eli kulağında şimdi doğar dedi. Ağrılarını biraz desteklicez dedi ve suni sancıyı bastılar 15 dakikada bi sancıyı arttırdılar ve 5 saatlik bi sancı çektim suyumu patlattılar ve saat tam 12.25 te minik mucizem kollarımdaydı. Geçirdiğim enfeksiyon nedeniyle şuan küvezde ama çok şükür iyiye gidiyo durumu Allah bunu uygun gördü demekki dua ediyorum bolca Allah bütün bebekleri annelerine bağışlasın inşallah. Doğum o kadar güzellll bi duygu ki. Sakın korkayım sakın. Benim tırnağım kanasa dünyayı ayağa kaldırırdım ama bu öyle bişy ki Rabbim herşeyi en mükemmel şekilde nasip ediyo çok şükür en fazla 3 ıkınmadan sonra doğurdum. Sizlere de nasip olsun inşallah. 50cm 3kg doğdu yavrum kafa çevreside 35cm. Happy mom ne dediyse hepsi gerçekten doğru. Kızlar buraya hiç yazamıycam sanıyodum ama nasip oldu uzun oldu hepinize şimdiden Allah kurtarsın diyorum hakkınızı helal ediin Bizede dua edin yavrum biran önce ileşsin inşallah..
mucizemizibekliyoruzz CeydaBarak analı babalı sağlıkla büyüsün 😊 inşallah en kısa sürede kucağınıza alıp evinize de gidersiniz
_nihall CeydaBarak masallah canim rabbim bebeginize sifa versin bir an once kucaginiza almak nasip oldun😘
Haticeozturk CeydaBarak bendede sadece beyaz akıntı bazen süt gibi az kokulu mantar demisdi fitil kullandım ama az gene var sezeryan doğum benimki sizin ne gibi şikayetler vardı canim.enfeksiyona dayalı benim sadece kokulu akıntı ağrı yanma.vs yok sukur
CeydaBarak reinamm var canım.aslında olmasın diye bekledik çok ama ben dayanamadım biran önce doğum gerçekleşsin istedim. Ama çok değil toplasan iç dış 10 tane falan :)