12+1 haftalık gebeyim. 6. haftadan beri şiddetli bulantı kusmalarım var. tiksinme had safhada. hiçbir şey yiyip içemiyorum. gün aşırı serum takılıyor. prilam, zofer kullandım bırakın geçirmeyi hafifletmedi bile. tansiyonum 7 ye 4 hep. Ne zaman bitecek? artık psikolojim kaldırmıyor, sürekli ağlıyorum. işe gidemiyorum. diğer çocuğuma bakamıyorum.