Nmhrkl ya ben bu hafta çatı muayenesine gideceğim kontrolum var inşallah. eğer yine doktorum bir şey olmadığına rağmen sezeryan üzerine konuşursa devlette doğurmayı düşünüyorum. Devlet hastanelerini sırf muamelerinden dolayı sevmiyorum doğum konusunda.
Artık özel doktorlara güvenim kalmadı bu yüzden cogusu her şey normal ilerlerken sezeryan yapma derdinler nasıl vicdanları rahat anlamıyorum. Sonra millet ikinci doğumunu ssvd yapmak için tonlarca para emek zaman harcıyorlar. Bilerek sezeryan yapan doktorları Allah akıl fikir versin