Dün akşam birden saplanan normal sağ kasığımda karnımın altında ağrı vardı normalde kasık bölgesinde olur bebek büyüdükçe dedi doktir ama geçerdi ama gece 2-3 e kadar geçmedi eşim gaz sıkışması da olur dedi lavaboya çıktım evin içinde yürüdüm sıcak tuttum derken hafifledi biraz şuan hafif hala ağrı var bu normal mi internette böbrekte olabilir taş kum dökme diye benim bir sene önce taş düşürdüm onun gibi sancılı bir agriydi 17+1 deyim sizce yinede bir doktora gitsem mi yaşayan varmi