birmeleginannesi_ Kızlar doktor bugün yumurtlamama baktı ve dedi ki gebelik istiyorsan bir fitil ve antibiyotik vericem kullan çoğu hastam bu şekilde hamile kaldı dedi ilaçlar bunlar.. Monodoks 100 mg kapsül Gynomax xl Kullanan hamile kalan bı bilgisi olan varmı ?
Hrdl birmeleginannesi_ gynomax vajinal enfeksiyon için hamileyim doktorum ondan yazdı enfeksiyonun varsa temizlenip öyle hamile kalabilirsin
Hrdl birmeleginannesi_ diğeride antibiyotik ilaç zaten hamile kalmak için genelde klomen ve femara diye bi ilaç var onu veriyorlar ben klomen kullanmıştım
birmeleginannesi_ Hrdl banada bundan sonra hemen hamile kalırsın çok hastam kaldı dedi kullanırken ilişki yap dedi yapayım mı yapmayım mi anlamadım
Hrdl birmeleginannesi_ valla canım doktorun dediyse yap ilk defa duydum ben hamile olmadan önce de kullandım yine enfeksiyon vardı onun için vermişti doktor
Hrdl birmeleginannesi_ o fitilin bi etkisi yok enfeksiyon için Şuan yine kullanıyorum doktor niye vermiş anlamadım
birmeleginannesi_ Hrdl bilmiyorum bana verdi ama hamilelik istediğimi söyledim bunu kullanıp hamile olan var dedi
Hrdl birmeleginannesi_ kullanma o zaman int yazdığın da o ilaçların enfeksiyon için olduğu çıkar zaten doktorunu değiş bence
Melike_2403 Bence enfeksiyon varsa bile ilaç kullanma adetin 3 günü başla sabah akşam aç karna soğan kürü dene enfeksiyon kist ne varsa şifa olur inşallah
birmeleginannesi_ birmeleginannesi_ sorduk bugün gidip dedi ki üç gün fitil zaten üç gece yapma dördüncü gün ilişki yapabilirsin o üç günde atar zaten hem rahim dinlenir dedi fitil bittiği gün girebilirsin dedi
Burcuer birmeleginannesi_ doktor aynısını bana da verdi eğer enfeksiyon varsa gebe kalmayı engelliyormuş antibiyotik ve fitili kullanın bence
birmeleginannesi_ Burcuer kullandım bugün üçüncüyü kullandım işte bitti fitil antibiyotige devam edicem.. acaba bitirir mi benim crp yüksek aksef 500 kullandım geçirmemiş 38 den 34 e düşmüş sadece.. bu monodoks 100 mg 500 un etki etmediğine bu eder mi bilmiyorum.. karnım ve alt karın bolgem çok ağrı yapiyo ve burun kasintim oluyo.. enfeksiyon gitmiyo buda moralimi bozuyo benim :(
Burcuer birmeleginannesi_ bu konuda bilgim yok ben de 500′lük içtim ama ben de beyaz akıntı geliyordu ondan dolayı doktoru verdi idrar testi falan istemedi o zaman 10 gün gecikmeden dolayı tarluson verdi Bir de Folik asite başlattı bunları yap tamam dedi iki tane fitil vermişti bana da 3 gün arayla kullandım bitti 2 gün önceden antibiyotiği biterdim en az bir hafta var
Burcuer birmeleginannesi_ hayır akıntın var mı dedi doktor beyaz geliyor arada dedim kaşıntı vs yoktu hiç birde dis gebelik geçirdim enfeksiyona bağlı olabilicegi konusunda için rahat değildi antibiyotik temizler şimdi diye de düşünüyorum