hayalperest2310 Gamzeizmir35 40+6 da suni sancıyla doğum yapmıştım ne açılma ne sancı vardı dediklerinizin hepsini yapmıştım aslında gelen gelir hiç gerek yokmuş kendimizi yormaya 😂😂
Gamzeizmir35 hayalperest2310 doktorum normal yanlısı ama. Bu şekilde bebek asagi inmezse suni ile inmez dedi. Yine de deniycez galiba. Salı günü belli olcak
cokkasmabeabi Gamzeizmir35 ya ahhaahhaa koptum. Ahududu yaprağı çayı günde 2 fincan diyorlar ama siz bir sürahiye koyup için en iyisi 😁
sevaldqn1 anneoluyoruuumm16 burasi gec gosteriyor aşkım bende bekledim de hemen olmadi geçti yani rahat 1 2 hafta
sarellem55 Gamzeizmir35 40+3 benimde gelmiyor kendi sancım ayaklarıma kara sular indi hurma ağacı çıktı içimde ama gelmiyor çarşambaya kadar inşallah gelir yoksa suni sancı ve korkuyorum 😆
Gamzeizmir35 sarellem55 ben suni sancıya da razıyım. Yeter ki sezeryan olmasın. Cok aşırı korkuyorum çok
sarellem55 Gamzeizmir35 bende korkuyorum kendimi hep normale hazırladım Allah hayırlısını versin bacım