myprincessgirl_ Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim 3. çocuk şu an mega da kontrole gidiyorum fakat doğum için kararsızım var mı memorial bahçelievlerde doğum yapan tabi normal doğum istiyorum diğer ikisi normal olduğu için.. iyi günler 💕
Nur_50 myprincessgirl_ bahçelievler memoriel ablam tüp bebek tedavisi gördü ben odalarını hiç beğenmiyorum çok kötü havasız ruhum daraldı klima açtım ama yok😃