Yasemindemirtas canım hergün hateketini hissediyorsan sıkıntı yok. Bazı bebekler annesi ayaktayken aktif, bazısı anne dinlenirken, uzanırken ; bazısı akşam saatleri, kimisi sabah. Bunu en iyi sen bilirsin bebeğini senden iyi tanıyama doktor. Amniyon sıvısı,gelişimi normal ise sıkıntı yok bence. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı, içini ferah tut. 🤲🏻🧿