Merhaba annelerim,
30+4 hamileyim, bir kac haftadir kendimi artik pek iyi hissetmiyorum,
Kalp carpintilarim basladi, ve boyle nefesim daraliyor,
Eskisi kadar uyuyamiyorum daraliyom,
Neden boyle olmaya basladi sizce ?
Peki sizlerde boyle yasayanlar varmi?
Varsa nasil gecer ?