Defnemmm123 Merhabalr kız bebege hamıle olanlar denemıs oldugunuz bı yontem varmı? Yumurtlama oncesı mı sonrasımı ılıskı oldu
Aysee1123 Defnemmm123 Benim öncesinde olmuştu. Ama alakasını bilmiyorum araştırmadımda hiç yani bilerek yaptığım birşey değildi ☺️
Pamuk Defnemmm123 Ben yöntemlerle alakalı olduğu düşünmüyorum. Erkekten gelen hangi spermi yumurta kabul ederse X veya Y onunla alakalı.
Hizligonzales Defnemmm123 hic bilmiyorum valla ben hamile oldugumu ogrendigimde bebek 7haftalikti adet bitiminden 3 4 gun sonra olmus muhtemelen
Burcumommm Pamuk Dimiiii😁 Ama illa insan bir şeye inanmak istiyor.😅 Ben de hep konuşup konuşup en sonunda alakası yok hangi kromozom giderse o diye sonlandırıyordum😁😁😁
Pamuk Burcumommm Sen öyle sonlandir.Hayal kırıklığına uğramamak adina😅😅Geçen Bi astrologu dinledim kiz bebek isteyenler buaralar değerlendirsin mutlaka diyordu Venüs menüs bahsediyordu.