Kızlar ben akraba evliliği yaptım amcamın oğluyla 🤭ve benim babam benim eşimin adını koymuş 🙈
Allah’ın izniyle 36gün sonra oğlumuza kavuşacağız ve onun adını da babam koydu 🤭🤭Şuan hem eşimin hemde bebeğimin adını babam koymuş diye çok mutluyum 💙
Muaz eşimin adı,Malik te oğlum olacak hayırlısıyla nasılda uydurmuş demi 🥲 malik’in yanına ek isim koyduk kayın validem istedi Ensar diye isim çok hoşuma gitti ve çok mutluyum mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim 🙈🌹❤️
Muaz.Malik Ensar…🥰