Merhaba kızlar. 17 haftalık hamileyim ve 2 3 gündür ne yesem sanki boğazımda tıkanıp kalıyor. Aslında çok bir şey yemiyorum. Küçük porsionlarda yüketiyorum. Dün makarna yedim ama az yedim yani ve çok çiğnemeğe gayret etdim . Daha sonra 1 saatdan çok yürüyüş yaptım ama sanki boğazımda hiç bir şey gitmiyor. Çok kötü oluyorum bir şey yiyemiyorum😭😭gebeleğin ilk haftalarında oldu sonra geçti ama şu an tekrar başladı . Ne yapa bilirim bunun için bilen varmı?