Ben 2 gün sonra 33 ü dolduruyorum vallahi yoruldum. 2 yaş oğlum var . Evim taşınıyor. Hem kendi bedenimle hem de çevresel faktörlerle boğuşuyorum. Ama bu hamileliğim daha zor geçiyor en başından beri. Resmen nefes darlığını günbegün artarak yaşıyorum. Şişmeye de başladım yavaştan. 10 kiloya yakın aldım. Zorlanıyorum anlayacağın.. sizde durumlar nasıl?