eylo0910 Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin ben 7. Haftaya kadar beklemiştim erken gidince bebek oluşmamış oluyor oluşsa da kalp atışı henüz ultrasondan duyulmuyor insan strese giriyor kendimi stresten uzak tutmak için böyle bişi yapmıştım eğer ağrın sancın lekelenmen falan yoksa sen de 7. Haftada gidebilirsin