Mayahanim AsenaMuti Medar hastanesi Aslihan Kaymaz derim . Sonuna kadar hastalariyla arasinda cok guzel iletisim kuruyor . Genc bir hanimefendi . Ve cok guler yuzlu . Aklina ne takilirsa takilsin sorabiliyorsun . Ben kadinsal rahatsizligim icin kendisine gitmistim ve cok memnun kalmistim . Arkadasimda kendisine gidiyor oda cok memnun
Mayahanim AsenaMuti özel hastanede dusunursen Medar Hastanesi Aslihan Kal Kaymaz derim 🌺 Canim doktorum cok bilgilidir , cok guler yuzludur. Asla pisman olmazsin 🌺
Beyzaur_300821 esraEb bide bişey sorucam randevu almadan gitsek bakıyolar mı Bn sezeryan için gün alıcam
esraEb Beyzaur_300821 evet sıra bulmak maalesef sıkıntı. Sabah 10 ve akşam 4 ten sonra açılıyor genelde randevular.
esraEb Beyzaur_300821 sabah erkenden randevu veriliyor sanırım. Benim doktorum Günay duman 10 kişi kabul ediyormuş ama diğerlerini bilmiyorum. Siizn doktorunuz kim
41tuqba Ben gebeliğimin başından beri Bülent senere gidiyorum çok memnunum çok ilgili bir doktor randevu almak evet sıkıntı olabiliyor bir kere beni kalp atışı için çağırmıştı randevu alamamıştım durumuz izah edip beni o gün muayene etmişti
Gamzecikk54 Beyzaur_300821 merhabalar kaç haftalıksınız. Bende sezeryan için gün almam lazım randevu bulamadım bu hafta için. Şuan 35+4 üm
Beyzaur_300821 Gamzecikk54 bende seninle aynıyım canım 35+4 ama sıra yok benimde bu hafta gün almaya gitmem lazım 😅
Gamzecikk54 Beyzaur_300821 muhammet atay özten doktorum sizin kim acaba. Bir de ben talep oluşturdum mhrsden bu hafta in tüm doktorlara. Kim müsaitse ona gideceğim , gün almamız lazım artık😊
Gamzecikk54 Yıakrd Beyzaur_300821 aa yukarda yazmışsınız galıba. Hiç gitmedim ben Bülent Şener e. Randevu bulursam ona da alabilirim