Hnurkc Kızlar merhaba, 18 haftalık gebeyim çok rahat bir gebelik geçiriyorum fakat son zamanlarda çok fazla baş dönmesi yaşıyorum. Az önce mutfağı toplarken bir anda zor nefes aldım ve başım döndü oturunca geçti. Bunların olması normal mi?
Aysee1123 Hnurkc 20+3 deyim bende son birkaç haftadır çok nadir yaşamıştım birkaç kere sonra olmadı. Normal olduğunu okumuştum
Sanie Hnurkc o haftalarda benimde oluyordu canm. Tansiyonlan alqkalı bir durum olabiliyor. Sana tavsiyem öyle bsy hissetinde baş dönmesi fln hemen yavaşca oturman ve dinlenmen yörümeye çalışma. Oturduğun bi yerden kalkıyorken ani kalkma 5 dakika dik bir şekilde otur ve öyle kalk. Inshallah tez zamanda gecer canm.
Hnurkc Sanie Bir iki haftadır ani kalkışlarımda gözüm kararıyor normal diye çok önemsememiştim. Bugün nefes almakta zorluk çekince korktum. Teşekkür ederim önerileriniz için bi tansiyonuma baktıracağım ve daha yavaş hareketler etmeye özen göstereceğim:)