22+6 yım 17 den beri kasık eğrisi batması yaşıyorum kç kez tahll yaptılar haff düzeyde enfeksiyon çıkıyo 3 kez toz kullandım 1 kez antbyotik ama 2 gün idâre ediyor sonra yine sancı başliyor bnde toco ya girdim kasılmamda oluyor bnm toco sonucu 18 sabit çıktı sancı yok dediler. Anlam veremiyorum valla geçmiyor isternz siz de idrr baktırın. En son iki gün önce detaylı da doktora sordum idrar kültürü temzse bakteri üreme yoksa sorun yok bol su içiceksin. Rahmn büyüyor bebek büyüyor kasların bağlarn geriliyor o yüzdenn ağrn dedi. Magnezyum tavsiye etti ama zaten 1 aydn fazladr kullanıyorum pekte faydası yok. Sanırım dinlemekten başka çaremz yok