Merhabalar kızlar. 30 haftalık hamileyim. Lekelenme ile hastaneye geldim. Doktor nişan olduğunu söyledi. Nst başlayınca düzenli ağrılarım çıktığı için yatış verdiler. Biraz korktum şimdi durdurmaya çalışıyolar agrı kesici serum falan..
Aranızda bu durumu yaşayanlar var mı ?
Bebeklerimiz vaktinde gelsin inşallah 🤲