Nisanrrerdag şuan insülin kullanıyorum endokrinoloji eşliğiyle
Ve bunu insülini 30.haftamda başladım
Şeker yüklemesini yaptrdım
En baştan diyet ile gitmeme rağmen dikkat etmeme rağmen.
Şuan suyum fazla erken doğum riskim var
Bu testin yapılması gerekiyor
Açlık tokluk kanıyla farklı birşey bu
Canan karatay zaten söylediklerinden dolayı uzaklaştırma aldı lütfen dikkate almayın
Zaten bu kadar zararlı bir test olsa kimse yaptırmaz doktorda istemez
İnanın birşey kaybetmessiniz
Ayrıca testin bir yan etkisi yok yani kim uyduruyor anlamadım
Bu arada ilk hamileliğimde böyle bir sorunum yoktu bu hamileliğimde yaşıyorum bu skntıyı
Ha birde kilolu zayıf farketmiyor inanın