Ayın 8inde perşembe akşamı pembe bir akıntı gördüm 1-2 kere lekelenme şeklinde önce peçeteye sonra günlük pede çok açık bir kırmızı şeklinde geçti sonrasında sadece akıntımın rengini değiştirecek şekilde devam ediyor belirtiler sol kasıkta batma hala ara ara var halsizlik yorgunluk uykuya düşkünlük var göğüs hassasiyeti azalmış durumda bi kanamam yok şimdiye kadar başlaması gerekirdi bugün gecikmemin 6. Günü testler hala negatif adetim herzaman ilk önce lekelenme şeklinde kahverengi koyu kırmızı olarak başlardı sonraki gün sancıyla birlikte kanamam olurdu bugün 3. Gün hala ne sancı var ne kanama yaşayan var mı ilk defa başıma geliyor