Kızlar merhaba benim kistim vardı onun kontrolü için bu ay doktora gittim bugün daha doğrusu.. kistim geçmiş doktor dedi ki yumurtalığın güzel büyümüş iki üç güne catlayabilir antibiyotik ve fitil verelim dedi bugün sabah akşam yarın sabah kullan dedi çoğu hastam bu şekilde hamile kaldı dedi kullanıp hamile kalan varmı bu fitili kızlar bilgilendirirseniz çok sevinirim 😍