Herseyguzelolsun7 Merhabalar, 32+2 olduk hala bebek arabasına karar veremedim. Aklımda joie litetrax 3 var ama emin olamıyorum. Ne önerirsiniz
MyBabyy_ Herseyguzelolsun7 liretrax 3 önde 1 tekerleği var diye çok önermedi çalışanlar litetrax 4 ü çok öneriyorlar ama uzun süredir stokta yok
Ygmrsrcn Herseyguzelolsun7 ben prego aria tercih ettim. Kabin boy ve pusetli. Özellikle kabin boy tercih ettim taşıması çok kolay ve kapandığında bagajda falan da fazla yer kaplamiyor