Miracleee Günden beri kaset test ile iğne etkisi geçmiş mi diye kontrol ediyorum. 9 ve 10. Günlerde hiç çizgi cikmazken sonraki testlerde çizgi var. Sizce bu iğne etkisi mi yoksa gebelik mi. Erken yaptığımı da biliyorum ama dayanamadım işte.
Eslemim34 Miracleee Gölge gibi görüyorum sanki. Ama bi kaç gün sonra erken gebelik testi alın öyle belli olur. Ben de bundan alıyordum herhal de küçük diye çıkmıyordu regl 5 gün geçti bugünle dün yapmıştım 2. Çizgiyi de gördüm
papatya-0 Miracleee yani canım diğerlerinde yok dediğin gibi diğerlerinde silikte olsa görünüyor inşallah vardır hayırlısı olsun 😊
Miracleee Eslemim34 erken gebelik testi hepten yanıltır diye şimdilik almadım. Dediğin gibi canım anca birkaç gün sonra yapabilirim onu. Heyecanlandım ne bileyim ☺️
Miracleee Eslemim34 iğne etkisi olduğu için canım. En küçük hcg yi bile algılayıp yanıltabilir 14. Günden önce.
K-97 Miracleee hiç iğne yaptırmadım kuzum ama bence bu çizgi iyiye işarettir diye düşünüyorum hayırlısı olsun