Derya2828 Kızlar merhaba haftaya aşılama yaptırcam. Doktor muayenede 2 yumurta gelişmiş dedi. Sizlerde kaç yumurta gelişip kaç tanesi tuttu yazar mısınız?
Zeyna27 Derya2828 1 yumurta ile aşılama yapılıyor diye biliyorum ama 2 de olsa iyi olur umarım ikiside sağlıkla tutunur
orcngzm Derya2828 benim aşılama olmadı ama femara+gonalf kullandım sonra çatlatma iğnesi oldum 4 yumurta gelişmişti 3ü tuttu üçüzdü ama malesef 20 haftalık kaybettim
Ayselsilahimigetir orcngzm cok üzüldüm başınız sag olsun, neden kayip yasadiniz acaba kanama falan mi oldu sebebini soyledi mi doktorlar
yesimunluturk 2 yumurtam vardı biri daha gelişmişti ilk aşılamada tuttu 34 haftalık hamileyim şuan kızım olacak Allahın izniyle
yesimunluturk OnlyBaby catlatma iğnesi denedim ama bende olmadı maalesef gerçi aşılama yapılmadan öncede catlatma iğnesi vuruldum 2 gün sonra da aşılama yapıldı
OnlyBaby yesimunluturk kaç ay denediniz ben bu ay ilk denicem olmazsa hemen aşılama yaptırsam olurmu acaba🤔
yesimunluturk 3 ay denedim klomen kullandım yumurta takibi yapıldı sonrasında catlatma iğnesi vurdurdum ama şöyle bir durum var 3 ay denedikten sonra eşimde sıkıntı oldu o yüzden 8 ay kadar ara verdim tedaviye tekrar gittiğimde direk aşılama ile gittik
orcngzm Ayselsilahimigetir sağol canım fetal redüksiyon işlemi oldu yani üçüz taşıyamazsın dedi doktorum baya sorunlar olur diye birisinin kalbini durdurdu normalde bu durumlarda kalbi durdurulan küçülüyormuş yada taşlaşıyormuş sorun olmuyormuş ama bende olmadı onlar vücut atmak istediği için rahim ağzı açılmış 9 cm sonra serklaj ameliyatı oldum o da olmadı aşırı kanamam oldu 1 hafta sonunda da diğer bebekler doğdu tabi çok küçük oldukları için maalesef yaşayamadılar
Ayselsilahimigetir orcngzm ay gerçekten cok üzüldüm allah sabir versin neden 3üz taşınamazmışsın ki 4üz 5iz doğuran var bi rahatsizlik falan mi vardi tekinin kalbini durdurmalarinin sebebi neydi
orcngzm Ayselsilahimigetir riskli genelde çoğul gebelikler sayı arttıkca riskte artıyo tabi böyle bi sonucu olacağını tahmin etsek yaptırmazdık bu işlemi bi kaç tanıdıgım yaptırdı hepsi de sağlıkla kucaklarına aldı bebeklerini nasip değilmiş belki de çok erken doğacaklardı bilemiyorum