[silindi] elimde son testi dün yaptim . Sizce yumurtlama bugün olur mu test kalmadı elimde🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
neanladinyurdagul [silindi] canım bu öyle bişy değilki devamlı yapman gereken bişey yani sana söyleyebilceğim tek şey akıntı ve ağrı takip et testin yoksa öyle şansını dene veyahut bugünden sonra bi boş bi dolu değerlendir testte yumurtlama yok çünkü
[silindi] neanladinyurdagul evet test kalmadı elimde. Dün koyulasti dedim acba bugün olur mu yumurtlama dedim. Olmadi 3 gün üst üste değerlendiririm 🤦♀️
Alniya [silindi] eczaneden alma imkanın varsa istersen alıp devam et belki daha koyulaşır çatlama oldu mu onuda görürsün
Alniya [silindi] bende ilk defa yapıyorum bu ay adet bitiminden itibaren başladım ayın 6 sından beri daha pik olmadı bakalım inşallah sizinki olmuştur testlerde yanlış çıkıyorsa yinede günaşırı değerlendirin mutlaka 🤗