Kbranurkayaaa
Bende aynı durumdayım adet günümden 5 gün önce başladı lekelenme , normal dedi .Kese görünmedi tabi çok yeni olduğu için dün kırmızı akıntım oldu , hastaneye gittiğimde tekrar kan tahlili ve prolutondepot iğne verdi . Bu arada kan pıhtılaşma var 3 gündür Oksapar iğne ve corasprin kullanıyorum.