Kubravci ben cinsiyet icin gitmiştim 15 haftalıkken iki kadın doktor var ikiside cok gicik yalandan 1 dk bile bakmadı göremedim bidahaki muayene de artik dedi bide 16 haftalık olmadan bakmıyorum normalde dedi bidaha gittim yine 30 saniye sürmedi göremedim dedi gönderdi. kecioren meslek hastalıkları hastanesinde hüseyin bey var ona gittim ertesi gun adam 10 dakika ugrasti zor oldu ama gorduk dedi ve dediği 100de 100 çıkıyor. herkes nerelerden geliyor o adama tavsiye ederim. benim oturdugum apartmanın karsisi yakınca iyi oluyor arada gidiyorum o adama cok bilgili. telden randevu almana da gerek yok sabah git 9 10 gibi sıra al 1 2 saate geliyor sira