Merhaba kızlar 34+2 den herkese selam. Sabah 5 sularında adet sancisinin aynısını yaşadım 3 5 dakikada 1 ve bu durum yarım saat felan sürdü. Şimdi yok.. Yalancı sancı dediğiniz şey bu mu? Ben hani çocuğun bir yere toplanmasını ve göbeğin yamulmasini yalanci sancı olarak zannediyordum.