Ya Sakarya da kadın doğuma gidiyorum 33 haftalık olduk ne zamandır sıra arıyorum hiç bir doktora sıra yok devamlı gittiğim doktor Bülent Şener 1 ay sonra gel sezeryan günü vericez dedi hiç bir şekil de değil kendi doktoruma hiç bir doktorun randevu sistemi açık değil korkuyorum nasıl olucak diye doğuma az kaldı bayram da giriyor araya siz sıra bulabiliyor musunuz