Merve1994-01 Pinar_yildiz06 son 10 bizimde. Korku ve heyecan sardı. Hayirlisi ile alalim insallah sag salim.
Daisy0000 Pinar_yildiz06 Bende 14nde sezaryen için gün alacağımmm, 20-23 Haziran arasına verilecek.Mutluluk,endişe,korku hersey bi arada..
Aysecan0335 Pinar_yildiz06 Merve1994-01 Daisy0000 eylul1809 kızlar 38 in içine mi verdiler günlerinizi? Benimde p.tesi vericek günü o gün 37+5olucaz , 5 gün sonrası 38+2 ye mi verir acaba sonraki hafta bayram çünkü bilemedim
Pinar_yildiz06 Merve1994-01 amin inşallah dua edecez baska caremiz yok ameliyat esnasindan çok tedirginim
Mirayxmiray Pinar_yildiz06 Yarın sezaryen olacağım bir kızım var ve böyle gitmek daha zor. Arkanda bir çocuk bırakarak.