Merhaba arkadaşlar 14+2 deyim. İkinci gebeliğim ve geçmeyen bitmeyen bı kanamam var bebeğim iyi içerde devam eden kanamam da yok sebebini bulamıyorlar ama ben hiç temiz değilim hemen hemen her gün devam ediyor. Bebeğime bişey olacak diye korkuyorum . Benim gibi bu durumu yaşayan var mı aranizda ?