Papatyaa20 CeydaST sormayın ya😁 bide keyfi yerinde basıyo tekmeyi canı istediğinde hele birde yumruğunu sağdan soldan çıkarmıyo mu parmaklarını elimle dokunduğumda his ede biliyorum ben o daha çok garip bi duygu 🙈🥰😁
CeydaST Papatyaa20 benim göbek yağlı ondan böyle dışarıdan şurası burası desem de net belli olmuyor neresi olduğu ama ben farkediyoeum baş aşağı duruyor kasığımda eli geziyor, bazen popoyu diretiyor ayakları oynuyor parmağımla gezince ayağının boyunu falan farkediyorum 😍 hüzünleniyorum bir kaç güne kollarımda olacak ama o hissiyatlar olmayacak garip duygular içindeyim
CeydaST Kucukcicek61 vay sıpalar vay benim açıklığa bakılmadı herhalde pazartesi bakarlar yatış falan yaparlar sağlıcakla kolaylıkla alırız inşallah kucağımıza
Papatyaa20 CeydaST Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah 🙏🥰 Hem yanımızda olunca özlemeye zaman bulamıycaz nasılsa 😁
CeydaST Glsmctnts valla şahsen imkanım olsa geri girerim çıktığım gibi 😂😂😂 inşallah bebişler in hattına güzelleşir dünya
Yasemindndr 40+1 deyim. Ara sıra kasılma bacak krampları dışında bişey yok. Daha doğmadan parmaklarında oynatıyo bu bebeler bizi. Bi de kızlar erken gelir diyolardi yalanmış.😅 Cuma 41 olcak doktor 41 e kadar bekleriz diyo. İlla yedircek anasina suniyi 😬
CeydaST Yasemindndr ben de tam tersini biliyorum erkekler daha aceleci kızlar daha bekliyor diye ama bizimki de erkek çıkaları yok anacım rahatları yerinde dünya derdi yok mis gibi 😂😂 bizim de sonumuz suni gibi ama gerek kalmadan kendimiz sancılanır gider hızlıca doğurur geliriz inşallah 😂
Gamzeizmir35 Yasemindndr bizim de aynı. Dün kontrole gittim. 0 açılma 0 sancı. Sadece baş geliş pozisyonda. Salı tekrar kontrol var. Insallah çıkmaya karar verir kendisi 😀
Glsmctnts Kızların erken geldiği kesinlikle yalan hep gördüğüm kizlar geç geliyor diger kızımı da 42 +3 te suni sancıyla doğurdum yine
Yasemindndr Ben 41 deyince kocam, çevrem beklemesin tehlike diyo 🙈 42 lere helal olsun. Ya aslında zamanı bellidir de işte insanız hemen olsun istiyorz. 🥰Eskiden program mi varmış hafta mi sayılırmış 9 ay 10 gün patt.😅
Yasemindndr İnşallah hepimiz kolayca dogururuz güzel hikayeler yazarız buraya 😍 oğlum 5 yaşında onu da suni alarak 40+3 te doğurmuştum. Nasıl geçse de unutuluyo 🙈😅 bi gülüşü var her şeyi unutsfdhsh 🤪