Günaydın sevgili anneler, anne adayları ve anne olmak isteyenler. Nasılsınız?
2 hafta önce bebeğimin kalbi durdu, bunun nasıl bir acı olduğunu anlatamam. Ağlamaktan kör olmuş gibiydim be hala da ağlıyorum. Bu gece bir rüya gördüğümü hatırlıyorum. Evimizde bebek vardı senin bebeğin dedi annem, yeni doğum yapmışım ama hatırlanmıyorum o kısımları. Aldım kucağıma emzirdim, kana kana emdi ve kız bebekti, çok güzeldi. İnternetten tabirlere bakınca hep iyiye yorumlanır gördüm. İnsallah yakın zamanda biz de sağlıklı sıhhatli bebek sahibi oluruz. Annelerin duaları kabul olurmuş, benim için dua edin lütfen. 🙏🏻🌸 Mutlu günler dilerim.