Serendipty Bel ve kasık ağrısı yaşıyorum bazen belim aşırı zorluyor beni adet sancısı gibi ama kanama yok sizler de yaşıyor musunuz🥹
nerminn01 Serendipty günaydın tam 17. Haftada aynı durumu yaşadım ağrıdan korkup doktora gittim hiç bir sorun yok büyüme atağı zamanı biraz hızlı büyüyor bu süreçte ve rahim yukarı çıktıkça organlar sıkışıyor haliyle demişti.
BasimAgriyor Serendipty benim de belim ve kuyruk sokumum ağrıyor ya inşallah kuyruk sokumu kısmı da normaldir
Nagihanbkr Serendipty ben yarın 19 haftalık olacağım inşallah ama bendede aynı belim ve karnım ağrıyor sürekli heleki bir iş yapıyorsam
Tusse18 Serendipty benimde dünden beri kasıgımın bir soluna bir sağına değişik ağrılar giriyor çözemiyorum anlık
Serendipty nerminn01 çok korktum canım allah bize sabır versin bebeğimi düşünmekten bu aüreç nasıl gececek bilmiyorum
nerminn01 Serendipty yüreğini ferah tut stresin de etkiler bebeği canım doktor kontrolünde kal hep Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz sağlıcakla gelir inşallah minnoşun 🥰 doktor çok ağrım olursa parol içmemi önerdi dayanamadıgımda içiyordum iyi geliyordu sen doktoruna danışıp içebilirsin
Serendipty BasimAgriyor doktorum bel agrin cok olursa progestan kullan demisti ama bana sacma geliyor
Gozde_52 Merhaba 🌸 eğerki bende çok iş vs yaparsam karnıma ağrı giriyor, kasıklarıma falan ama normal bunlar çünkü büyüyor iyice o yüzden bu aralar organlara baskıda başlıyor mesela ben kaç gündür şişkinlik hazımsızlık yaşıyorum 🙄