Seherbmct Günaydın biz bugün balık bendine gidecektik ama hava 11 de bozacak 13 e kadar 8 de gitmeyi düşünüyorduk modum çok düştü çünkü bu hafta tek fırsat bulabildik aranızda gitmeyi düşünen varmı ?🥹