Ertugrulum benim doktorum bana bıraktı ama zaten hastane şartlarında Doğum yapacaksın , tetanoz için bir risk olmadığını düşünüyorum dedi. Bende yaptırmadım. Sağlık ocağına da yaptırmak istemiyorum diye yazı verdim. Eğer ölüm kalım meselesi olsa Emin'im sağlık bakanlığı da zoraki yaptırın diye tanıtımlar yapardı.ayrıca ben de sadece kendi doktorumdan değil başka bir iki doktordan daha gerekli olmadığı yönünde yorum alınca yaptırmadım 🙂 sözün özü size katılıyorum 😀