33+1 benimde bugün tuhaf ağrılarım var belim karnım sirtim falan ağrıyor sezeryanla doğum yapicam temmuz ortasına denk sancimda oluyor geçen hafta cuma günü sancilandim o günden beri korkuyorum umarım erkenden gelmez bebek çok hareketli canım acıyor artık karnımda aşırı gergin hareket etmekte zorlanıyorum