Benim suyumda gece 4 gibi gelmişti sabaha kadar bekledim duşumu alıp 9 gibi gitmiştim açılmam ve sancım yoktu suni sancı ile akşam saat 19:00 da doğum yapmıştım kimisi evde sancını çek diyor kimisi hemen git diyor bebeğin durumunu bilemeyiz tabi ki gitmek en doğrusu